Mitt på blanka dagen! :)

work work work... har haft lunch nu och det var äckel-god mat faktiskt.. någon pastaröra med köttfärs och grönsaker, första tuggorna var skit goda men sen blev det för mycket och jag kunde inte äta mer :(

Pratade med vivi typ hela lunchen haha :) OTH is our passion, och nu ska vi bjuda in Coffe också! :) Vare sig han vill eller inte haha Iaf, vi pratade om hur kärlek egentligen påverkar ens liv, humör ja allt så sjukt mycket.. Varför ska man ens utsätta sig för det? Men å andra sidan, det är något man måste gå igenom, för i alla förhållanden så händer det förr eller senare, men det är ändå värt att stå ut med det där eftersom att man annars aldrig får uppleva de bra känslorna, när man har fjärilar i magen, allting är bra och man är lyckligst i hela världen! <3 Önskar bara att alla var tillräckligt starka att när det dåliga kommer in i bilden, att man e stark nog att lämna det bakom sig.. önskar var det ja.... !

Jag har det iaf hur bra som helst och har haft det så länge nu :) Klart vissa dagar har varit kaos men som jag skrivit i ett annat inlägg, "det kommer något gott ur det onda" :) Som i helgen tillexempel, vissa människor är bara helt utom sig, vad folk får saker ifrån finns inte i min värld och att folk kan lägga sig i så jävla mycket om saker dom inte vet något om.. vill man förstöra? Visa sig själv i bättre dager? eller vad är problemet?!?! Blir bara jävligt arg iaf att folk inte kan ägna sig åt sitt istället för att snacka skit och nästan tro på det dom själva säger!
No hard feelings, men tills nästa gång vill jag: TALA SANNING ELLER HÅLL KÄFTEN!

Fy fan va trött jag blev nu helt plötsligt.. efter maten.. allt blodet i huvudet gick ner i magen... måste piggna till! Kaffe tack! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback