Monday morning...

Helloo ! :) Sovit gott? I have..mestadels av natten iaf :) Var hemma vid 12 och gick och la mig med eeeen gång! Pratade med Mehdi på vägen hem, som var ute och partajade, och jag sa att ring inte nu mitt i natten och väck mig och var tyst när du kommer hem, för jag ska faktiskt upp tidigt och jobba. looooovar sa han samtidigt som han sluddrade och skrattade åt något annat typ.. fan tänkte jag, detta kommer bli en jobbig morgon.. mm precis som jag tänkte.. Jag vaknar alltså av en klumpeduns som kommer in ranglandes, pratar i telefon högt och tydligt, efter en stund lägger han på, kommer in i sovrummet och börjar.. ååh hände en så rolig sak *bla bla bla bla* "varför e du så sur?" "jaha, då ska jag kolla på johan falk utan dig om du ska va så dåligt humör" " en liten kram bara snälla då" haha och sen hade han med sig en metro tidning som han på något vänster trodde jag var intresserad av så han började högläsa. ajjamen! Nu dör jag kände jag.. hahahaha Han var oerhört söt måste jag säga.. men under andra omständigheter (läs: sov) så hade jag pussat ihjäl honom! :D

Sen hörde jag bara massa skrammel från köket och massa babbel i telefon och tv:n såklart.. efter typ 45-60 min somnade jag om igen! :) Hämden är ljuv säger jag bara!! MOHAHAHAAHAHAH you'll see! (kanske var detta hans hämd efter alla gånger jag kommit hem full och glad i vågen och bara mååååste berätta en rolig sak till innan jag ska sova hahahaha )

Nu blir det morgonrast! :) Ska plinga ner till Johanna och se om hon vill rasta med mig :) Sedan blir det en ny header tänkte jag! :) Tjing sålänge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback