Morning

Godmorgon!

Stackars lille Mehdi :D haha Jag och hans bror åkte ju som sagt och hälsade på honom på sjukhuset.. han har ju opererat bort sina mandlar... och därför köpte vi med oss en påse mandlar för att skoja till det lite! ;D Det var sjukt roligt tyckte iaf JAG.. :P Jag tog massa kort på honom och så satte jag påsen med mandlar bredvid honom :) hohohooo :) Söt var han iaf i sin sjukhus-klänning och sin dropp-ställning! Så sen blir det att köpa glass och ta hand om han lite :) <3 Nån dag får han väl bli bortskämd haha

Så nu fick jag sova ensam i natt.. försökte få tag i carro hur länge som helst för jag hade velat att hon skulle sova med mig men nej.. hon svarade inte förräns as sent!! Och då var de ju för sent haha.. Jag kollade på Greys Anatomy och sen sov jag som ett litet barn.. eller som en snarkande gris jag vet inte riktigt hahahaha

Hejdå kära läsare ♥




Kommentarer
Postat av: Camilllaaaa

HAHAHAHAHAHHA, Mandlar HAHAHA! fan du är så bra, du gör alltid mej lycklig!

2009-10-15 @ 22:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback