Mysiga söndagar ! :)

Hallåå :D

Helgen har varit jätte bra för en gångs skull :) I fredags var jag mehdi becka och mehdis jobbarkompisar hemma och förfestade, hade sjukt roligt.. vi spelade öl-spelet och blev kanon allihopa :D Sen åkte vi in till stan, blev Parken som vanligt!! :) Hade jätte roligt förutom vissa insidenter...

Sen gick jag och becka för att äta på donken (!) och sen åkte jag hem.. Blev väck av mehdi vid halv 9 och få gick jag upp.. så spelade vi guitar hero m.m :) Skulle egentligen åka hem till camilla på kvällen och bara ta de lugnt men jag somnade vid 5-6.. gick upp vid 8 typ för att äta och duscha och sen fick jag för mig att vila lite, skulle jag aldrig gjort.. somnade igen haha och vaknade vid 4 för att mehdi ringde så jag fick gå ner och betala hans taxi haha..

Idag har jag varit hemma med mehdi daniel och faraz och spelat guitar hero heeela dagen :D:D Nu e jag hemma hos camilla med henne och Lovisa och äter chips, kollar tv och pratar :)

Men imon blir det jobb igen och därmed mer uppdatering :D Ha de gött tills dess !! PUSS PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback