oemotståndlig

Jag går ju ibland ner till min gamla avdelning ocb tjötar lite med dom och varje gång så är det allting nånting.. så fort jag säger något så börjar dom skratta åt mig. Jag vet inte riktigt vad det är som e så roligt alltid men nåt e det :D Kanske för att jag alltid har en rolig historia att berätta, någon rolig händelse eller så har jag bara världens bästa humor? :D haha

Fast förut när jag frågade om man kunde gå till Elgiganten och köpa en mobiil på avbetalning som dom sedan lägger till på mitt tele-2 abonnemang faktura.. Var det tydligen AS KUL :S hmmm.. Eller att jag har ätit så mycket idag att jag är tvungen att gå runt med uppknäppta byxor ? Eller att jag tyckte min väska var så platt så jag tryckte ner en broshyr i botten eller att jag har så många roliga historier på lager som jag bara måste dela med mig av och skratta åt heelt hejdlöst!

ååh jag gick precis och hämtade en bulle :) med glasyr uppepå och äpple och vanilj i.. herrujedas vad gott deet var :D Rulla hem var det ja..........


Kommentarer
Postat av: Lillan

Heeej :) Hur är det ?

Postat av: Alexandra

Det är bara fint här :)



Haha, nej. Det är ju några styckna. Sjukt svårt att välja mellan dom, haha ;)

2009-10-13 @ 11:22:42
URL: http://atherstol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback