Pannkakor!

Godmorgon Sweeties ♥

Är fortfarande sjuk :( Mår skit dåligt men nu är det inte långt kvar till helgen! Som kommer bli lugn, ska nog te Johanna imorgon och vill vara med vivi i helgen för det var sjukt längesen.. Är sugen på typ spelkväll och massa godis! Kanske en bra film?

Mehdi åker ju till Tunisien imorgon så jag kommer vara ensam hela veckan.. :( BUUHUU

Carro vill du bo hemma hos mig i veckan?


Idag efter jobbet ska iaf jag och mehdi hitta på något.. Kanske låter töntigt, han ska ju bara vara borta en vecka, och tiden kommer nog gå sjukt fort för mig iaf, eftersom jag är hemma och jobbar och sliter hela dagarna haha Men ändå :) Kommer vara tomt såklart!! <3 Men om jag känner honom rätt så kommer han vara borta mer än 1 vecka, han ska ju åka med sin bror, och dom ska bila hem, och om det tar dom sjukt lång tid att typ åka till affären och köpa godis så tar de dom nog lång tid att åka hem från Tunisien hahahaha :) :) Jag ska iaf ha minst ett lock öl från Tyskland hahaha


Ska äta pannkakor idag :D:D jippiiii fast jag ska äta lunch senare idag, halv 1. Jag och Mikaela har förhandlat om tiden.. hihi


Puss och kram ♥ puss och kram ♥ Puss och kram ♥ puss och kram ♥ Puss och kram ♥ puss och kram ♥ Puss och kram ♥ puss och kram ♥ Puss och kram ♥ puss och kram ♥ Puss och kram ♥ puss och kram ♥ Puss och kram ♥ puss och kram ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback