"sånt som tjejer gör"

haha :)

Ringde carro förut, frågade om hon ville bo hos mig i veckan så jag inte behöver vara ensam.
Hon svarade: "Ja, om vi dricker vin varje dag"
haha Hon förklarade sen att det är ju sånt tjejer gör som bor ihop ;P

Hon e för rolig hon. Men ja carro, vi kan dricka vin! :) Jag har en flaska rött vin hemma som jag har sparat till något speciellt tillfälle, igår när mamma var hemma hos mig, förklarade hon att det inte var vin, utan likör! hahaha Så carro vi får dricka likör istället ;P hahaha skoja bara nu. OKej om jag inte slutar skriva nu så kommer detta spåra ut rejält. det känner jag nu.

Mitt internet är fixat nu iaf ! Så jag är glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad!! Nu blir det Andra Avenyn ikväll! Wohoooo 
Som jag har längtat ;)

Tjing tjong karamell-stång 

                                       VS                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback