sjuk :(

Btw, jag är sjuk :) Har legat och hostat hela natten och har knappt sovit en blund. Men när jag väl somnat så där gott som man gör när man har hållt på sådär så väcks jag av mehdi. och vet ni vad han gör!!?? Han sitter och äter ärtsoppa. Klockan 05:00! Jag fattar ingenting. Jag kommer ihåg att jag frågade han vad han höll på med.. jag ska ta min medicin sa han. haha ärtsoppa mitt i natten jag fattar inte :P jag hade ju somnat på soffan, så jag tar min kudde och täcket och går in i sovrummet.. lägger mig, men går upp igen, ( vet itne varför) Står och tittar på mehdi när han äter.. o då kläcker han ur sig att han tycker vi ska gå upp! Återigen är klockan fortfarande 05:00.

Nej jag tror inte det va. jag somnar om. vaknar halv 8. är skit stressad och har sviiiiiin ont i min stackars hals. (här klagar jag när han har 2 stooooora sår i halsen och kan knappt ens äta soppa) men iaf, Mehdi är vaken och han vill åka med. Jag blir typ arg och säger  (läs: ryter) NEJ, SOV OCH VILA UT DIG. GÅ UPP SEN OCH ÄT EN YOGHURT. JAG HAR INTE TID ATT VÄNTA PÅ DIG. HÄMTAR DIG SEN. HEEEEEEEJRÅÅÅ ungefär så lät det :D haha
Var inte riktigt vaken.. men 1 timma senare ringer han o e på väg hit hahaha han har verkligen lärt sig att åka buss/spånk . Riktigt duktigt liten pojke utan mandlar :) Stolt är han också för han åker graaaatis hahahha

Nej nu ska jag jobba mer mer mer jobba mer mer mer jobba jobba jobbaaaa

PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback