Sovit dåligt! :(

Goodmorning babes :D

Har sovit dåligt och har haft en dålig morgon, men lika glad är jag för det för det är faktiskt Fredag! :D

Var hemma själv igår och det var jätte skönt! Lagade mat, spelade spel på mitt WII (wall-e), kollade på film (he's just NOT in to you ) och pratade telefon.. städade gjorde jag lite grann också! Vet itne när jag somnade med vaknade till när mehdi kom hem och knödde ner sig i soffan.. det har varit varmt i natt och obekvämt plus att en viss A ringde mitt i natten och tjöta haha! No offence, men mitt i natten ;P haha

Iaf, vaknade imorse i tid för en gångs skull.. gick upp och gjorde mig färdig, och skulle precis överraska Mehdi med att göra frukost då det plötsligt slog mig!! Han har ju ingen bil!! Så jag väckte han och blev arg på honom haha fast det inet är hans fel.. så jag fick spriinga till vagnen, när jag kom till backa plan var det 4 min kvar tills bussen skulle gå, skönt tänkte jag, kommer komma i tid.. men NEJ! Vad händer, bussfan kommer inte.. så får vänta ytterligare 10 min. och ta en annan.. så var på jobbet typ 08:05. Inte bra!!! :( Men men, what to do liksom..

Men idag är det Fredag och jag vet inte ritkigt vad som händer, någon som har något förslag ? :D

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback