Spontan..

Jag måste nog skärpa mig lite med min spontanitet.. Vill så gärna ha en ny mobil! Varför? jo för att jag vill det bara. Vill ha en snygg med bra kamera.. Jag har egentligen inte råd, och det konstiga är att abstinensen efter en ny mobil, är precis densamma känsla jag har att jag verkligen verkligen verkligen vill ha kebab med ris. åt ju aldrig det igår och ska faaan föra det idag!

Saken är den, att när jag fått för mig något så måste jag ha det eller göra det NU! Kan inte vänta utan nu nu nu och det är de enda jag tänker på! Jag tror nog inte jag är ensam i världen om det.. men sen sitter jag där, har köpt det jag  vill ha men har inte råd eller så ångrar jag mig att jag inte väntadede..

Men iaf, jag vill ha en ny mobil, eller rättare sagt vill jag ha tillbaka den jag tappade, köpte ju en samsug touchwiz för ett tagsen, hade den 2-3veckor något och sen tappade jag den (läs: slarvade bort den) Och nu vill jag ha en ny, likadan. ska nog köpa en ändå.. idag blir det! Men vill ha den på avbetalning ju.. kan man det ? Vi får se..

Nu iaf måste jag tänka på något annat..... kebab.... neej. jobb var det ja!

Pusssssssssssssssssssss



        Here it is...


Kommentarer
Postat av: MS | › Michael Jackson ♥

åh, sån vill jag också ha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback