This is what i've been waiting for

Goodmoooorniing ! Det är alltid lika svårt att komma på en rubrik och hur man ska börja ett inlägg :) Så mina rubriker hör inte till inlägget utan jag bara skriver något som jag kommer på :) haha... FYI

Iaf, är på jobbet. pratade med mamma nyss om en dator. Min går tyvärr inte att fixa så att vi köpte en ny hårddisk för 1500:- i onödan! :( Men den kan ju bara bra att ha kanske om man behöver någon annan gång :P

Så jag ska ge mamma pengarna som hör till henne så ska vi kolla på en dator till helgen :) Jag sa det att jag har inga krav på dator, utan bara en som jag kan ha till internet :) Men ett STORT plus är om det är inbyggd kamera på den! :) Tycker det är sjukt kul att ta fula bilder och jag älskar att webba med mina vänner :D haha

 Men nu blir det snart pannkakor för idag är det TOOOORSDAAAG !! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback