Tuesday

Hm.. feeeel! Internet gick inte att installera på min nya dator så jag har idag tagit med mig mitt USB till jobbet och laddar ner en uppgraderingsfil som dom säger att det ska räcka att installera så ska det fungera sedan! Bäst för dom!  Ska ju kolla alla avsnitt av Andra Avenyn som jag har missat! Sedan blir det spela tv spel och allmänt mys idag bara!

Har haft en ganska OK helg faktiskt. Förutom att en viss person har dåligt fyllehumör och beter sig tämligen omoget ibland <3 hahaha

after Worket i fredags var skit roligt :D Hade skoj med becka sedan resten av kvällen! Vi dansade verkligen heeela kvällen typ och hade det sjukt roligt och sedan blev det city kebab och taxi hem. Jag har tydligen legat i sängen och ätit kebaben hahaha ajja, jag hade säkert jätte mysigt ;)

Återkommer ;P pusssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback