Världens bästa dröm :)

Godmorgon! <3

Inatt drömde jag att jag dubblade, vann 52.000 kr! Jag var så sjukt glad, helt lycklig! Och dom som säger att pengar inte är allt har fan fel :) haha Det var inte roligt att vakna imorse iaf måste jag säga!


Igår gick jag och mehdi först och åt på restaurang, dit ska vi aldrig gå igen! det var jättegott faktiskt, men allting var helt slajmigt, alltså itne helt färdiglagat. Och innan vi gick hem kikade han in i köket. Han sa att det var skit äckligt och allt låg typ bara där, lite huller om buller. dyrt är det också. Så nej. Nästa gång får jag min vilja igenom förhoppningvis... keeeebab !:D:D haha

Efter detta kom Faras, Sofia, Daniel och Rebecka, så spelade vi Guitar hero och kollade på Johan Falk. Sedan var det raka vägen i säng. Jag kommer bara ihåg att Mehdi skulle göra nudlar och var i köket, så kommer jag ihåg att jag ropade på honom, i nästa sekund är klockan 4 på natten och mehdi väcker mig att gå från soffan till sängen i stället.. haha dessa jävla nätter. Aldrig kan jag lägga mig odentligt utan somnar lite varstans när somhelst...

Har fortfarande inte vaknat till riktigt än.. Johanna plockade upp mig imorse och nu sitter jag här och hinkar kaffe :P Idag blir det städning och sen en tidig kväll!

tjolahoppppppp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback