Yesterday!

När jag slutade igår, överraskade mehdi mig och stog här för att hämta mig! :) Jisses vad glad jag blev!! <3<3
Vi åkte raka vägen till hans jobb, han jobbade lite det sista och sen åkte vi och åt kebab :D:D Sedan åkte vi tillbaka till hans jobb, så hjälpte jag faktiskt till! tro det eller ej! även om han fick kolla igenom allt jag gjort och jag fick göra om det varje gång för jag hade tydligen missat (!?)

Vi var hemma runt halv 10 och gav fast and furious ett försök till men vi somnade lila snabbt igen.. får se om vi ger det ett försök till idag och kanske, men bara kanske, får vi se klart hela filmen :D:D

Men nu blir det puss & kram hejdååååååå för snart är det lunch!
TJINGELIING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback