090915

Godmorgon! Det är faktiskt en god morgon, förutom att jag är så sjukt trött att jag knappt kan hålla uppe ögonen så känns allting så mycket bättre. Blev inte ens arg när jag missade morgon mötet, det var ju inte meningen. Mådde apa imorse och tänkte sjukanmäla mig, men efter 20 min till i sängen satte jag mig upp och tänkte, vafan! Ryck upp dig nu mickan. slängde på mig lite kläder och så sprang jag till spårvagnen och var på jobbet klockan åtta, sharp. (morgonmötet började 20i8...)

Har redan druckit 3koppar kaffe för att piggna till och känner redan att skakningarna börjar komma, ni vet när man inte har ätit och bara druckit kaffe och kedjerökt, då blir man sådär skakig och man vet inte riktigt vad man ska ta vägen.. Så känner jag nu. så bara lääängtar till lunchen för min mage skriker efter mat!

Jag var så arg igår som ni vet, och Du gjorde det inte bättre iaf ska du veta! Jag trodde jag skulle spricka av irritation så jag slöt ögonen och somnade.. jag skrattade inte ens åt 2 och en halv män som jag i vanliga fall brukar sitta och asgarva åt.. Men efter ditt fina sms imorse så är det iaf en början på att du ska göra mig glad igen.. men det är en lång väg kvar!




Dagen
horoskop!



Lejonet 23/7-23/8

Månen ger dig en sensuell, romantisk, charmfull tisdag.
Du har turen på din sida i stort sett hela tiden.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback