090928

Igår Söndag, efter att jag sovit hundra år gick jag ner till willys och handlade mat, sen lagade jag spagetti och köttfärssås, väckte mehdi vid 6-tiden då maten var klar och precis i tid till One Tree Hill! :)
Efter vi kollat på det och ätit upp åkte vi till macken och köpte massa coca-cola! Sen kollade vi på ebba & didrik tills vi somnade skavfötters i soffan! :) (Jag visste att han skulle bli lika besatt av e&d som jag redan är... haha! För den serien är grymm)

Det blev inte ritkigt som vi tänkt oss imorse, och även om jag åkte i tid, i god tid till och med så är det dom satans rödljusen vid backaplan som är helt sjukt irriterande. Men jag kom i tid i alla fall!! Som tur var!! Men imorgon blir det antingen bussen eller ännu tidigare!

Mehdi ringde ialf för en stundsedan och sa att han hämtar mig efter jobbet! Snääääällt. Sen ska vi åka till min systers gamla lägenhet och hämta 2 bokhyller som vi ska ha hemma. En i hallen och en i köket! Kommer bli bra ska du se.. Nu blir det kaffe och kvart över ska jag träffa Johanna här utanför på lite rast!

Puss och kram hela daan


Kommentarer
Postat av: Malin

såå nu är jag back on track :)

Postat av: Camilla

Va sägs om lördag då? De e en fäääst ju. Me jobbet i en stor lokal med massa vin å en hem eka full me räkor. Så d blir räkfrossa massa vin, dans å inriger kan ja tänka mej haha. Puss

2009-09-29 @ 02:52:26
URL: http://millank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback