090930

Godmorgon! ♥

Det var bra igår! Först lagade vi middag, jag & Mehdi, och jag vet inte om jag har sagt det innan med min ugn har inte fungerat sen jag flyttade dit, ( 1 juli ) Den blir knappt varm asså.. men igår, kom jag på vad som är fel!!
Man kan ju ta av dom där knapparna som man snurrar på, och den som är för grader och den som man typ väljer olika "mode" typ grill, varm uppe & nere, aa, ni fattar va? dom hade bytts plats så jag tog av dom och satte dom tvärtom och nu har jag en fullt fungerande ugn!! :D:D

Rätt pinsamt om jag hade ringt och sagt att den inte funkar så är de det där lilla haha

Iaf, sedan åkte vi hem till syrran och hämtade hyllorna, till köket och till hallen! Bar som aldrig förr och har typ ont i ryggen. Sen åkte vi och hyrde film(er): Fast and Furious, Johan Falk & dumpa honom. Vi började kolla på fast an furious men somnade som vanligt efter inte ens halva filmen! haha

Hörs senare!! PUSSSSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback