åååh

Hallåå
Mår apa! :(
Sitter hemma hos mamma nu, åkte till banken förut och hämtade pengarna.. :) Dom stängde kl 15:00 och jag var där 14:56. Hade glömt av så mehdi körde mig, rally ända till stan!! ;)
Sen blev det pizza och stress så åkte jag hem till mamma, ska ju ändå hit sen så tänkte det e lika bra att va här redan innan :D Slipper åka bussen haha.. så jävla lat.
Igår var faktiskt riktigt roligt med tanke på omständigheterna. Det blev ungefär.. eller ganska exakt som jag förutspått, men det var sjukt kul ! dansade och drack och pratade med folk hela natten lång.
Sen när vi skulle hem, så tog vi svarttaxi från stan, jag carro och markus, och markus skulle betala för jag o carro hade inga pengar, SÅ DRAR HAN! allvarligt, han bara sticker.. där står vi med en arg man och har inga pengar. tillslut skrapar vi ihop 50kr och han får helt enkelt nöja sig med det.. ush. 
Annars var det en skön kväll med sköna människor <3 Älskar alla mina vänner som får mig att må så bra!! ;)
Carro och jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback