Ärende!

Gissa vem som har fått pengar, igår!? Dum fråga, jag såklart =) Från Alfa-kassan. efter typ ett år ringande och skickande och massa meck så har dom äntligen gett mig dom pengar jag förtjänar!! =) Och det här är bara början. Känns så jäkla göttttt


Så nu ska jag åka till banken idag på lunchen för att hämta ut dom. Hoppas bara att dom kan sätta in dom på kontot så att jag inte får alla i kontanten, det är lite jobbigt i så fall


Jag kommer ihåg när jag började jobba på volvo, som ni kanske märkt så är jag ganska seg på att ta tag i saker, och det tog alltså typ 3 månader innan jag gav dom mitt kontonr, så under 3månaders tid så hade jag x antal tusn i kontanter varje månad. det gjorde även att pengarna tog slut fortare och när jag skulle betala räkning m.m så kostade det typ 50kr extra. Fick ju skylla mig själv men det var verkligen jätte jobbigt!


I alla fall! Banken på lunchen så jag får slänga i mig maten, idag blir det sejfilé :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback