asså nej

Godmorgon

Jag får helt enkelt börja imorgon! blev mc donlads igår med pappsen och idag börjar ju andra avenyn! =)=)
Då måste det vi fira premiären med chips & dipp. Sen blir det fan me hårdhandskarna!!! =)

Pappa och jag satte upp massa tavlor igår och möblerade om i vardagsrummet, eller vi flyttade allting mot väggen och satte fåtöljen på andra sidan! Det blev ganska bra, känns som att det är lite större iochmed att det blev lite mer utrymme =) Får se hur de känns efter ett par dagar :P

Sedan åkte jag & Mehdi hem till rebecka i Lindome och spelade lite wii och sen bar det hemåt och soooov !



btw Lördag :) Då ska vi ha "kusinträff" hemma hos min syster i hennes nya lägenhet som är riktigt mysig faktiskt.. .. vi skoja lite om det faktiskt, att har vi blivit så gamla nu att vi måste ordna kursinträffar för att vi ska ses ! (?)
Kommer nog bli mycket trevligt.. Lite tilltugg och vin står på listan!

Nu blir det kaffe ! ;)
tjolahooooopppppp ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback