Ber om ursäkt redan innan...

Lika bra att säga förlåt redan nu, till den som råkar ut för det och till dig som behöver läsa om det..

Jag är alltid glad och tycker allting är fantastiskt! Njuter av livet och skrattar åt saker som jag gör fel. Inte heller brukar jag säga ifrån..Men idag är jag arg på allt och alla. är på så dåligt humör att jag bara vill hem och sova så att jag vaknar upp imorgon och är lika positiv och kan gå upp klockan halv 7 på morgonen med ett leende!

Här en del saker som jag inte ens skulle bry mig om i vanliga fall, men just idag så blir jag förbannad!


Kissie!! ååh, hej jag har fått present kort på 1000 kr. jag har så mycket pengar att jag lottar ut hälften. vadå hälften? har hon så mycket pengar så kan hon väl lotta ut hela. Det skulle Kenza gjort iaf!! Så måste man bli medlem. Så har hon länkat. och fattar inte människor att varje gång man trycker på den länken och blir medlem så får hon poäng! töntiga kissie.

Dom har skrivit på
falsksanning.blogg.se citeeeerar: "I natt är det VMA och Blondinbella kommer vara där och intervjua en massa kändisar. Bland annat, Janet Jackson. Beyonce osv. Vet ni nån som är avundsjuk? Kenza är nog det, fast inte bara. Som de flesta av er redan vet var det Kenza som skulle åka ner till new york men blev sjuk. Så nu åker Bella ner istället!Väldigt många blev chockade över Kenzas reaktion, som hon inte kunnat dölja för oss läsare. Hon är väldigt tjurig över att Bella tog över det märks. Visst, man förstår henne lite! Fast samtidigt är det kul för Bella att få uppleva nåt sånt. Kenza har gjort en massa sånt förut."
Kenza blev sjuk. Hon kunde inte åka. Men hon fick jobbet från början. Inte BB. Det enda hon är sur över, det är för att, som hon också själv skrivit i sin blogg, att varken BB, media eller MTV ens har nämnt att det var hon som egentligen skulle åka. Den personen som inte skulle bli sur för det ska jag personligen rycka lite liv i och predika om självsäkerhet och lära personen stå upp för sig själv och inte bli trampad på. Kenza jobbar stenhårt och förtjänar dom allra bästa jobben! kenzas.se

jag ville komma ifrån. sova i massagesäng, dusha med ångbastu och massage i en timma. tvätta lite på skoj bara för att jag kan. dricka kaffe på balkongen med öppen spis. Jag ville tillochmed kolla i kylskåpet för att bara njuta att det finns as mycket mat och jag kan äta precis vad jag vill. Men efterätt och alt!! Kanske låna lite kläder? Men nej. nej nej nej. :'(

Jag ville prata med en viss person,DU VET VEM DU ÄR, säga en viktig sak och...här tog det slut på ord för jag vet faktiskt inte. blir bara så arg!!

Jag vill ringa carro men hon har ingen telefon. Nu blir jag också arg. för vem lånar en telefon lite snabbt och sen glömmer att lämna tillbaka den, åker iväg och kommer inte tillbaka när man upptäcker att man råkar få med sig den ? så bor man as långt bort och måste bestämma tid i stan. staaaan! vem orkar åka till stan? jag slipper iaf. ;) haha Men det är inte det jag blir arg på. jag blir arg över att jag inte kan ringa henne...


Jag blir arg över att jag var så stressad imorse att jag tog på mig ett par leggings som är korta. och jag har inte rakat benen. eller jag har men det är lite stubb. vad tänkte jag på?


Jag är pank. har gjort slut på alla mina pengar nu över helgen.  


Det var skitäcklig mat idag på jobbet men jag kunde inte välja något annat för jag är pank. Kunde betala imon sa dom, men jag är pank imon också.

Och mest av allt blir jag arg över att jag över huvudtaget blir arg för såna här grejjer! En vanlig dag hade jag vart med och tävlat för ett jävla presentkort, såklart! Jag hade levt lyx en annan dag! Jag hade gett personen och ett leende, sagt ta inte illa upp, menar inget illa, men..... sen hade allt varit bra! Jag har ringt carros mammas telefon för dom är arbetskamrater men just nu är det inte samma sak! Jag hade aldrig tagit på mig dom är leggingsen från början. jag hade inte haft pengar, men jag hade ätit maten som fanns och säkert gillat det. annars hade jag betalat imon. för jag har en tia hemma i min sparbössa, och det behövdes 9kr. 9kr!!!

Skönt att skriva av sig lite och hoppas för din, våran, min, eran, allas skull att detta inte upprepar sig!

nej ingen puss hejdå


Kommentarer
Postat av: AMANDA - ♥ Kläder och skoj

ja gillar man sånna ungdomsfilmer så kommer man garanterat gilla denna :D det är samma tjej som har gjort hiphip hora som gjort äen prinssesan så :)

Postat av: Camillaaaa

Visst är det härligt å skriva av sej! Heja dej! Pengar klarar vi oss utan bara vi får kärlek. HAHAHAHAHHA

årets skämt.

2009-09-14 @ 23:33:15
URL: http://camillaochelliot.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback