Chaffis

Jag är verkligen inte kräsen på mat whats so ever! men idag är det verkligen ingen god mat på jobbet!
Antingen honungsrevben med äpplemos.. (salig blandning :S ) eller så är det ansjovis med något.
Förstår inte vad dom tänker ibland där ute när dom kommer på vad det ska bli för mat... :S

MEN JAG HÅLLER HOPPET UPPE FÖR IMORGON ÄR DET PANNKAKOR IGEEEEN! <3<3<3
Dom har så att det är pannkakor varje torsdag, fast bara de månader som har ett R i sig :) Så alltså under sommaren, ( juni, juili & augusti ) får vi helt enkelt klara oss utan pannkakorna, så det är extra roligt nu då det är andra dagen torsdagen :) Sist slängde jag & Mickan i oss dom så vi var totalt spyfärdiga. så imorgon ska vi äta långsamt, och jag hoppar nog soppan denna gången! :)

Ska beställa någon mat istället.. blir antingen hamburgaretallrik eller sallad :) Vad ska man väääälja?? :)

PUSSSSSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback