Det blir aldrig som man tänkt sig....

Godmorgon! ♥

Känner mig grymt glad idag! :) Hoppas att det alltid kommer att kännas såhär!! Mehdi & pelle hämtade mig igår efter jobbet, så kom vi på att vi ville gå på bio, så vi åkte raka vägen, ( typ eftersom det var hundra köer överallt..) till bion, bergakungen, och bestämde oss för att se The final destination 3D!! Det var roligt och spännande, men eftersom att filmen inte var jätte bra och såååå himla mycket action var det inte, så det kändes inte så coolt som det borde ha gjort, men det var en rolig idé och vi hade ett gott skratt åt glasögonen. Speciellt när jag och mehdi lekte man in black med dom inne på willys sen efteråt hahahahha

sedan gick vi hem, kollade såklart på ebba och didrik :) Men nu har vi sett alla avsnitt så nu blir det att fortsätta kolla på bert i fortsättningen :)

Ikväll blir det iaf först att laga mat, potatisgratäng, kött och 3 st. olika smaker av creme fresh :D


Fan va svårt det var att hitta bilder från ebba & didrik. men jag skiter i det nu! haha :) Bjuder på ett kort på mig själv istället ;P mig och johanna blev det, detta är från Midsommar :P

 


Kommentarer
Postat av: Camilla

Aaa vi kan ju kolla på d ja kanske e helt död efter fredagen så då kanske d hade varit passande. men vi hörs om d pöss pöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback