Alla gör sina misstag

Såhär är det, Killar tänker med fel hjärnhalva. Jag ska inte sitta och skriva att jag har jätte mycket erfarenhet för det har jag inte, men jag är ändå 22 år och då har man varit med om en del.

Man gillar ju att jaga, det ligger i människans natur, och det är samma för både killar och tjejer, faktiskt! Killar är riktigt sluga och egoistiska, (jag menar inte någon speciell, pratar generellt om killar, och läs: inte alla såklart!! ) Iallafall, Allting är perfekt, man får söta sms, härliga samtal om kvällarna, man hittar på roliga saker och allt som hör till. man är super lycklig, MEN, när känslorna är som starkast och man blir lika dan själv tillbaka, går allt käpp rätt åt helvete! Seriöst, vad är det för jävla stil egentligen?
Man tror att man gör allting rätt och tror att allting är perfekt, så över en natt blir allting bara fel. allt man gör, säger eller menar blir bara fel fel fel. Tillslut orkar man inte mer och ger upp, skiter i det fullständing. VAD HÄNDER DÅ? JO!! då kommer han sakta men säkert tillbaka igen, allting blir perfekt igen! men tjejer, var på eran vakt... Killar lindar oss kring sitt lillfinger, när dom har oss där dom vill ha oss, så får man en kniv i ryggen. samma visa om och om igen! BEHANDLA ANDRA SOM DU SJÄLV VILL BLI BEHANDLAD, TA ALDRIG NÅGON ELLER NÅGOT FÖR GIVET, TÄNK EFTER FÖRE OCH SIST MEN INTE MINST SÄG ALDRIG NÅGOT TILL DIN "PARTNER" SOM DU INTE MENAR. ÄRLIGHET VARAR LÄNGST!

Det finns inget mysigare än att ha någon vid sin sida som finns där och som ställer upp. Tänk att somna på kvällen och veta att det finns någon som tänker på en och som uppriktigt bryr sig! <3
Men glöm aldrig, aldrig! att vara självständig, kom ihåg att du har dina vänner som också finns där, ta dom heller aldrig för givet utan visa att du bryr dig då får du tusen gånger tillbaka!! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback