Bio-freak :)

Det blir lite mycket bio nu märker jag! Var ju på bio igår som sagt, jag ska på bio imrgon med lovisa och se
" Prinsessa ", och sedan ska jag och mehdi gå på bio igen, för att se " flickan som lekte med elden ", och sen ska jag gå på bio IGEN, med becka och emilia för att se " Twilight - New Moon "
Älskar att gå på bio, det är så mysigt att sitta där i mörkret, kolla på en bra film och äta sour-cream snacks :) 

Haha, kom och tänka på när jag var på Batman, med Johanna Dagge & Fredrik! Jag sov igenom hela filmen typ, försökte hålla mig vaken och så fort jag kände att någon kollade på mig så låtsades jag vara vaken :P efteråt frågade dom om jag tyckte den var bra.. jaa, den var okej sa jag haha medans alla andra tyckte den var grymm osv :) Men dom avslöjade mig att jag hade sovit hela filmen :P

Efteråt va det inte mer att göra än att sticka till rose n crown och dricka öl :) mmm fina minnen måste jag säga, detta var förr-förra sommaren, efteråt åkte jag hemåt och träffade mehdi, vivi, carro, jerry & daniel. Vi gick till adas och hade en time of our life! Vi hade otroligt roligt den perioden!! Fan saaaaknar så sjukt mycket ! <3<3<3

Iaf, imorgon går starskottet för mitt bio-maraton.
Vill se "prinsessa" för att Anastasios Soulis är så sjukt söt :) haha




Anastasios Soulis och Zandra Andersson


Kommentarer
Postat av: C

Det blir ungefär 600 kr för dina biobesök tänkte bara förstöra det roliga lite :P

2009-09-29 @ 14:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback