dubbeldippa :)

Jag & mina kompisar brukar alltid skoja om att dubbeldippa! Detta efter att vi såg ett avsnitt av Seinfelt när George är hemma hos sin tjejs familj och såklart dubbeldippar och den här tjejens bror blir as arg och... aa massa iaf :P

(Dubbeldippa= När man äter typ chips eller morötter och har dipp till, man först doppar en gång, äter halva och sen doppas IGEN ;P )


För ett tagsedan var jag på en fest med massa folk och jag känder typ 3 st där. Det stog massor med olika chips och dippar, och för er som inte vet så är chirre m. dipp min absoluta favorit, tillochmed bättre än pannkakor, iaf och jag ville verkligen dubbeldippa men jag vågade inte!! :( Men efter ett tag blev alla fulla och jag dubbeldippade som aldrig förr, tror tillochmed att jag trippeldippa ett par gånger ;P


Nu iaf ringde Camilla nyss och berättade att hon kollat på Ellen Degenerous show, då hon pratade just om det att dubbeldippa. Hon hade lite tips på hur man kan göra.


1. krossa alla chipsen i påsen så att det bara är såna där små flisor, då kan man inte dubbeldippa ;P


2. Lägg upp en liten klick dipp så att alla har varsin portion


problem is solved :P hahahahahaha älskar ordet dubbeldippa, det ligger så gott på tungan... d u b b e l d i p p a


Kommentarer
Postat av: Jennie och huskyn Exxa

Hahaha fan vad kul!!

Postat av: Camilla

Ellen hann knappt säga dubbeldippning så hade ja mobilen i högsta hugg å ringde dej me en gång=)Så nu löste hon det största I-lands problemet ever!!

Ska sova strax jobbade te 2 idag me natti!

2009-09-16 @ 02:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback