Fredag 090918

Godmorgon ♥

Har helt plötsligt gått och blivit förskyld. Fattar inte :(

Hade det jätte trevligt igår med Lovisa. Åkte direkt från jobbet in till stan och mötte henne vid Valand. Så gick vi till Condeco och jag käkte en varm macka med kycklingfilé, solt. tomat och sallad. Så var det någon god dressing till också! :) Jätte gott var det. Sedan satt vi där och när solen försvann var det svin kallt. var helt frusna och satt & huttra typ ;P Men som vanligt kan man inte motstå henns puppyeyes så vi gick till chez och tog en öl :)

Senare la jag & mehdi oss skavfötters i soffan för att kolla på film, kartellen, men jag vaknade efter ett tag och upptäckte att vi båda hade somnat. Som vanligt!! haha men jag lät mehdi ligga kvar i soffan och själv la ja mig i sängen! :) Stressad morgon som vanligt och rally till jobbet!!! Men nästa vecka är det nya friska tag! och då är det fan BUSS som gäller, för dom där jävla rödljusen får mig att se rött!!! haha klyftigt..

iaf, nu är det kaffe och sen rast  om 15-30 minuter.

holahola


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback