fredagsfika!

Har nyss haft fredags fika här på jobbet, det var en arbetskamrat som hade bakat en riktigt maffig chokladkaka :) Asså det var det godaste jag ätit på mycket länge, så var den egengjord vaniljkräm till! =) Den var ritkgit maffig så man kunde inte äta så stor bit, även fast man såå gärna ville ;P

Så nu kan jag nog skippa middagen ida! Min banting har skitit sig rejält! Jag får nog börja när jag känner att jag är redo.. för ju mer jag absolut inte får äta sånt där, ju mer äter jag! såklart..

Carro ringde mig nyss och hon har ännu ett problem men dom där j*vla alfakassan! Jag har hållt på och bollat fram och tillbaka med dom sen oktober 2008! Fick nu godkänt i veckan men ändå inte den högsta som jag egentligen ska ha, men det får fan vara nog nu! 280:- om dagen då jag inte jobbar! Det får duga.. Tänker inte kämpa mig mer, är bara så sjukt besviken på dom och hade jag vetat vart dom j*vlarna satt hade jag åkt dit och rånat dom och sedan delat ut pengar till alla som väntar! Kanske ska söka jobb där och styra upp det hela, åtminstonde tills allt är i sin ordning, för nu verkar det bara vara kaos!!! k a o s !


Idag blir det iaf buss hem med Mikaela, ska nog gå förbi cubus på hemvägen och se om det finns något nice att ha på sig ikväll. Sedan blir det stress hem och sedan raka vägen hem till carro! Blir det lika fint väder imorgon ska jag åka hem till mamma, som åker till grekland imorgon i 2 veckor, sola på hennes balkong och njuta av alla faciliteter som hon har hemma! rena lyxen att vara där :P

Och i nästa vecka ska jag och carro bo där i 2 nätter, 3dagar! Vi ska duscha i den fräcka duschen, kolla på tv på den stora tv:n. Ligga i massagesängar och kolla på film på en ännu större TV, dricka vin på balkongen samtidigt som vi har eldat i spisen både på balkongen och i vardagsrummet! Och självklart ska vi passa på att tvätta i tvättmaskinen, passa på så vi slipper jävla tvättstuga som suger as! Upp & ner för hundra trappor! släpandes på ikea-bags med kläder. Nej tack!! Jag hoppas att mamma inte tar med sig alla sina fina kläder, kanske man kan låna lite.... ;) (A)

Kommer tillbaka sedan när jag har kommit hem!
Nu är det läsning av Jennifer Åkerlunds blogg på aftonbladet,
LA Life, Som gäller! Den är grymmt kul att läsa! Hon lever drömlivet som alla önskar att man hade, som dom där i The Hills! Fan asså, kanske man ska flytta till LA ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback