Fullspäckad Måndag :)

slutar jobbbet om 15 min typ, och ska du raka vägen hem med Pappa och sätta upp tavlor och fixa mina gardinstänger som är lite hej kom och hjäl oss! ;P

Sedan ska jag åka till stan för att möta min mormor som kommer med tåget och hjälpa henne med sina väskor, antingen bara på bussen eller hela vägen hem!

Och efter detta blir det nog att agera wingman, men kan tyvärr inte säger mer än så... ;) Vill ju inte hänga ut någon om man säger så! :) Men iaf, ska jobba intenssssse sista kvarten och sedan blir det hemåt och då börjar min diet sättas på gång! Ska klara det denna gången, iaf längre än 2 timmar ;P

Har annars hittat en diet som man kan gå på i en vecka, då man ska gå ner typ 4,5 - 7,7 kg.

Då är der frukt och grönsaker som gäller, men även en soppa som man får äta hur mycket man vill av.. i den är det typ tomatsås, vatten, morötter, nudlar & lök. Egentligen också selleri men den skippar jag för det är inte min grejj allllllls... hoppas inte det förstör bara men de tror jag inte. (man får dricka kaffe, yes yes yes )

Det ska jag nog klara iaf, både billigt och BRA! :)

See ya i dont wanna be ya :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback