HAR BESTÄMT MIG!! :)

Har verkligen bestämt mig nu!
Från och med Söndag! Söndag klockan 18:00 Ska jag banta!
Vet inte hur länge, utan tills jag har nått mitt mål! Alltså ska gå ner 6 kg.

Tro inte att jag kommer bli trådsmal eller något för det är låångt ifrån, men kommer iaf gå ner från mina 60 kg (59,7 för att vara exakt ;P ) till 54 kg. Så har jag alltså 1 kg. jag kan gå upp ibland när jag vill unna mig något, så att jag då alltså kan hålla den vikten när jag sedan börjar äta normalt igen! :)

Ska alltså ta tag i min herbalife-pulver-burk som står så fint i köket är typ orörd.
Kommer skriva här hur det går osv och vara helt ärlig om jag skulle fuska! NEJ. SKA INTE FUSKA!

okej, börjar på söndag!

Wish me luuuuck ;)

<3pusspusspusspuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback