Hurtig-Söndag!

Hallå så ! :)

Hade det jätte bra igår :) Kollade på stockholm boogie istället för 17 again och satt och pratade till klockan nästan var 2! =) Tiden bara sprang iväg..

Har varit uppe med tuppen idag och tvättat heeela dagen.. lägger in för mkt i tumlaren så kläderna blir fan inte torra :S Och massa i torkrummet också men de tar ju ååååår innan de blir klart.. tur att den personen som skulle tvättat efter mig inte kom, så kan ha kläderna kvar längre.. men innan 17 måste de va ute!

Nemas problemas

Nu ska jag ta mig något att äta för snart är klockan 18.00 och då är det ju slutätit (!) Hur ska detta gå? Jag som verkligen ääääälskar mat! =)

ja, mat var det ja! :)
Tjing sålänge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback