Ikväll fredag! :) 0909¤25¤

Lönedag idag! Wohooo
Det ska vi fira!

Först är backaplan, shoppa skor med mehdilicious :) Sen blir det systemet, sen blir det hem till morsan med carro, göra oss ordning och börja dricka! :) Sedan hem till Anders i Frölunda.. Förfesta och efter det blir det staaaan :) En sjuhelvetes utgång med massa trubbel! Mama's lock up your boys!! hahha Nej, nu gick jag för långt. "det kände jag direkt" som carro & camilla skulle ha sagt ;P haha <3

Ska ladda min mobil nu nere hos Andreas, som vanligt! Räddaren i nöden, utan honom hade jag varit handikapped.... ingen mobil = ledsen :( hahaha

Hej då
hörs sen

Kommentarer
Postat av: Heidi

Haha "det kände jag direkt" har fastnat i mitt huvud också! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback