lalalaaaa

Känner på mig att det kommer bli en bra dag idag ;)


har druckit aldeles för mycket kaffe, och vem vet inte att kaffe rinner rakt igenom om ni förstår vad jag menar :( Så jag springer på toaletten var och varannan minut typ. Nej inte så ofta men typ ;P

Jag har inte ens berättat om min helg va ? Luta dig tillbaka och läs bara ;P haha

I fredags hade vi ju mary kay party, det har jag nog sagt. Det var jag carro camilla och heidi och så natta då såklart som höll i det hela. Vi sminkade oss, drack vin och satt och pratade. Senare kom becka och vivi dit så åkte vi till camilla i frölunda för att lämna elliot. Just det, han var också med! Sötnöt-hunden ;) Som ville leka med mig hela tiden!! <3 iaf, sedan åkte vi till flame i majorna, när det stängde vid 2-tiden åkte vi in till stan, hamnade på trädgårn. det var faktiskt sådär, hade roligt o så men blev besviken över att det var så lite folk S: Efter det stack jag hem och sov..

Sov typ as länge, vet inte rirkgit när jag vakade på lördagen. iaf så kom mehdi och tobbe hem en stund så satt vi å tjöta lite och sedan körde dom mig hem till min syster. Så åt jag min syster och våra kusiner middag och satt och pratade :) det var jätte trevligt faktiskt. Men vid 10-tiden åkte jag iväg. Träffade becka och emilia och vi åkte och mötte upp carro, camilla och resten på fest! Vi hade sjukt ball :) Åkte sedan till flame och det var lika roligt som dagen innan. efter detta skulle vi bara gå till macken men träffade lite folk på vägen som vi hakade på ;) Men vi hade dock ingen stans att ta vägen så vi gick runt överallt typ och tillslut stack vi tillbaka till festen vi var på från början.. Sedan fick jag och carro sjuts hem till henne av våra nya vänner :) Riktigt trevliga prickar, får se om det blir något festande med dom eller om det var alkoholen som pratade, för i helgen var vi bäääästa vänner allihopa ! hahaha :D

summasumarum så var det en jätte bra helg!

Nu ska jag ta lite rast tänkte jag. Tjöta lite med prodsupp haha! :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Bästa vänner är vi alla :D

2009-09-16 @ 21:47:35
Postat av: mickan

you said it sister ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback