Mary kay

Fredag idag göbbs! :)

Jobbar och står i, fick veta att jag får en vecka till! Sjukt nice!!=) Det kan bli mer...
Iochmed jävla krisen så får dom inte anställa folk så dom plockar in mig då det är sjukfrånvaro osv, men dom får inte skriva kontrakt längre än vad personen som jag ersätter är sjukskriven.. därför har jag nu tagit reda på vart hon bor!! :@ hahaha

Ikväll blir det mary kay party hemma hos carro med carro camilla och natta =) Sedan bär det av på upptåg.. (vi får se vart alkoholen bär oss... :P carros nya ordspåk!)

Har iaf nyss ätit lunch på mc donalds med mikaela och sedan bara suttit och tjötat massa skit så att tiden raaann iväg! Nu sitter jag och funderar på vad jag ska ha på mig ikväll.. kanske det blir något nytt ?! :P Ne, spara pengar var det ja!

Ska ringa lilla-al-madji och kolla vad han har för sig och om det blir middag efter jobbet innan jag ska iväg! Ska ju vara hos Carro klockan 19:00 och inte en minut senare!! Slutar vid 5 och är hemma strax därefter så kommer vara lite stressad. Som tur är har jag redan dushat håret, och ska inte sminka mig hemma utan det ska vi ju göra där.. Så ska helt enkelt bara hem och fräsha till mig lite och byta kläder, packa goodiebagen (alkoholen :P ) och sedan är jag klaaaar!!

Hoppas att det blir en perfekt Fredag för jag har ju längtat efter denna dagen hela veckan ;P hoho

 

See yaaa  i dont wanna be ya ♥



bilder tagna från
www.marykay.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback