Mina planer gick i stöpet...

Goodmorning sweeties :) ♥


Hade riktigt trevligt och roligt i lördags! Det var poängpromenad, presentöppning och massa trevligt snack :) Det skulle ju bli utgång, men eftersom jag var så sjukt trött så orkade jag inte och vid 12-tiden åkte jag hem. La mig i soffan och somnade efter ca 15min! Fatta då att jag var trött!! ;)


Vaknade upp ganska sent ändå igår men mådde riktigt bra, och det var sååå skönt! Kollade på idol och njöt lite av att vara ensam hemma och bara göra vad jag vill, tills Mehdi hämtade mig så åkte vi och åt kina mat och sen hem till hans kompis. Där satt vi och kollade på idol auditions på datan och pratade strunt! :) Vid 9 vad vi hemma igen och kollade på miss secret agent 2 som var på TV!


Nu är jag på jobbet och ska aldeles strax dricka lite kaffe! :) :)


Pussssssssssssssssssss <3 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback