Mr Johansson! :)

Jag satt och läste min egna blogg igår och skulle skriva, men glömde av det! :) Jag var inne och allting men sen kom väl något annat upp för jag kom på det nu! :P

Hade det jätte bra igår :) Verkligen rådde om mig själv. Vi satt på balkongen, datanördade oss, kollade på tv, sushi, sen kvällsmacka, dushade i den hightech-iga duschen och tillslut la vi oss i sängarna med massage och kollade på film, helens små underverk. Min absoluta favorit film! :) Tyvärr somnade jag i slutet....



På tal om film. Haha, jag har beställt 3 st.

Ebba och Didrik, alla avsnitt! :) :) Världens bästa barn-serie!!



Bert stjärt serie.. Några avsnitt :) Han är grymm!



En actionfilm som heter Animal. Typ prisonbreak-stuk fast film.



Och sist men inte minst, ett nytt spel till mitt Nintendo WII !

WALLEEEEEEEEEEEE...................EVAAAAAAAAAAAAAA






Dom ligger redan i brevlådan hemma, så det blir raka vägen hem efter jobbet och hämta dom! :) Wohooooo
Har beställt dom på Discshop.se så gå in och handla något du också.
För alla dessa 4:a betalar jag 327kr med frakt och allting !:) Det är ju skit billigt.. Finns allt att välja mellan.
Du behöver alltså inte köpa samma som mig. hahah fan typ som man hade velat det. Nej hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback