Myskväll :)

Gokväll ! :)

Kom precis hem till Malin efter mycket velande på ica, men det blev tillslut chips & dipp :) Muumms ;P *slurp* hahahaha

Ska kolla på 17 again och bara vara allmänt slappa. Känns bra att inte dricka idag. Dels för att jag ska ju börja banta imon och för att jag ska upp och tvätta klockan 11! :)

Hade en riktigt rolig utekväll igår och är fortfarande bakfull... sov bort huvudverken förut iaf.. så mår ändå helt okej! =) Kom hem typ as sent som inte alls var tanken, men fick dock vänta på vagnen i 50 minuter!!! med min jävla skoskav också vandrade jag ensam fram & tillbaka från Nordstan till Brunnsparken typ 5-6 gånger! Tänkte att tiden skulle gå snabbare då! haha..

men nu ska vi sätta på filmen och bara mysa galet!

Trevlig Lördag allesammans! ♥
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback