Still friday

Kom till banken och det var så sjukt lång kötid. jag hade nummer 150 och det var nummer 115 när jag kom dit. Så jag sket i det och får låna pengar av pappa i stället..

Sen tyvääääärrr!!!!!! blev det inte sejfile utan jag tog ädelostgratinerad kycklingfile istället och det smakade fööör mycket ost. Så kunde knappt äta det. tryckte i mig knäckemacka och bulle istället för jag fick typ spyattacker när jag åt... :( Tur att man ska på färdig middag efter jobbet då ;P

Och så jävla typiskt mig, det är nämligen min tur att ha med mig fika till jobbet idag, så kom jag på igår att min ugn inte funkar! Så ska åka iväg nu och köpa något, iochmed att jag glömde det på lunchen när jag var ute och åkte... :S:S

Så gotta goooooo... fikat är halv 3!!!!

PUSS PUSS PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback