Torsdag e deee

Det är Torsdag! Det betyder att det är Fredag imorgon. Och vad gör jag på fredagar? Jo då börjar festen:) :) Fest från fredag till söndag :) Denna veckan har gått så sjukt fort att jag knappt märkt av den. jag hoppas bara så jävla mycket att det blir bra i helgen så jag slippper massa jävla klumpar i magen! Ajja, på lördag är det iaf baby shower för challe och den lilla bebisen och tydligen har dom bokat mig på utgång efteråt men det kan jag väk bjuda på haha ;P


Men änsålänge är det torsdag och det är planerat fika i stan med Lovisa :) ´Jag fick en sån där känsla att jag bara vill sitta på en uteservering med tjock jacka, filt, kaffe, kaka och bara snacka lite skit! :) Undeeerbart!!

Nu blir det iaf kaffe ! Sniiice

 

♥ Puss puss puss puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback