Torsdag = pannkakor

Godmoooorgon!! :)
Idag är det torsdag och det betyder att jag ska äta pannkakor! Ska faktiskt äta lite soppa denna gången också, förra gången gick jag raka vägen till pannkakorna :) haha!!

Hade det jätte bra igår.
Först fick vi åka en konstig väg för att dom har spärrat av överallt pga eu mötet som ska vara nästa vecka, och det är poliser verkligen öööööverallt!! Men i alla fall så har dom en tillfällig busshållplats, så vi fattade först inte att vi skulle gå av. Kan tänka mig att vi såg ganska roliga ut haha.
 

först; ska vi av här ? nee... joo shit vi ska av vi ska av, så hålls dörrarna på att stängas igen så vi typ slänger oss på knappen så utbrister carro helt plötsligt! påååsen ta pååååsen och medans carro står hälften inne i bussen och hälften utanför, så springer jag tillbaka till våra platsen och det finns ingen påse där, så carro står och ropar påååseeeennnn och jag säger tillbaka, vilken påse, det finns ingen påse här!! Så vi går av bussen och kommer fram till att hon glömt påsen på den andra busshållplatsen! hahhaa. men hon vägrar åka tillbaka så vi skiter i påsen. Med hennes kläder i... ajja.

Det var roligt iaf :) Men sen när mehdi kom för att äta middag med oss, som jag och carro så duktigt lagade, så svängde han förbi hållplatsen och tog med sig påsen! Snäll liten mehdi. carro undrade om han var sjuk, för att han var så snäll och hämtade den! haha ;P

Sedan kollade vi på andra avenyn, åt chokladfromage, (carro kommer bli tjock om hon fortsätter umgås med mig ;P ) och sen gick jag in och duschade i favoritdushen, slängde in en tvätt, carros strumpor tillexempel som hon letade efter imorse, och jag trodde det var natten så fattade inte varför hon skulle ha dom nu haha :P Och sen la vi oss i sängen och kollade på en film, seeing other people, den var bra, men jag somnade som vanligt efter typ halva filmen.



Nu ska jag hämta lite kaffe hade jag tänkt! Pusssssssssssssssssssssssssssssss <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback