Tuesday morning

Godmorgon! ♥

Hade en jätte trevlig kväll igår ändå tillslut. Det började med att vi åkte och åt kebab med ris, även om jag lovat Mikaela att jag ska vara nyttig med henne :) Dock har jag knappt ätit riktigt sen i Lördags så det känder helt Ok. Jag åt som en häst för övrig ;P

Sedan visste vi inte vad vi skulle göra så tillslut åkte vi hem och spelade Guitar Hero! Kollade snabbis på Idol och MISSADE ANDRA AVENYN! FATTAR NI ELLER? :'(  



Allting är så himla mycket bättre idag! Det är så lite som krävs, och jag tror inte att varken han eller någon annan förstår riktigt hur bra han får mig att må. Hans fina ord och hans sett att vara är helt otroligt och det är knappt att man kan tro det själv! Han är som en dröm som blivit verklighet! ♥ Det är bara dom jävla gångerna som han beter sig som en idiot som man bara har lust att strypa honom! Han tycker själv inte att han gör något fel och han förstår inte att han sårar andra människor när han beter sig sådär. Vad ska man göra liksom ? Hur länge kan man stå ut!? Jag vet att han inte menar något illa. Jag kan nästan själv tänka mig in i hur han tänker, but still!? Han har iaf sagt att han ska tänka på det i fortsättningen så att det inte blir såhär.. ( eller jag sa det och tvingade han att hålla med ;P hahaha Nej men han höll med <3)

Så vi får väl se.. men han fick en stjärna i kanten imorse iaf! Tänker inte säga vad det är för då tycker ni bara att jag är löjlig :P haha men som sagt, det är så lite som krävs och såna små gester gör att hela jag smälter! ;)♥

 

Tingaaaliiiiiiiiing !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback