Jag blev jääätte määäättt :P

Det blev hamburgaretallrik :) Mycket gott måste jag säga. Men hedanefter är det hårdbanting som gäller. Ska försöka iaf! Nu har det blivit aldeles för mycket skitmat helt enkelt.


Ska till IKEA idag efter jobbet med pappsen. Vi ska byta rullgardinen som vi köpte sist vi var där eftersom att jag envisades med att 1,20 skulle passa ;) Det gjorde den dock inte så vi får byta den till en lite längre ;) Nästa g¨mg ska jag lyssna på pappa haha

Sedan blir det nog mys hemma med film och sovdags ganska tidigt så att vi kommer upp imorgon! Alltid lika jobbigt på morgonen, men det är för allas bästa :)

TjingTjong sålänge ♡


Kommentarer
Postat av: Heidi

Hamburgartallrik!!! åh vad gott!

Postat av: Anonym

fin blogg :)

2009-09-16 @ 14:14:01
URL: http://indas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback