Vissa dumheter för med sig något bra...

Har haft en helt okej helg, både bra och dåligt och mycket blandade känslor, men det var inte förräns igår morse som jag verkligen kände att det har kommit lite gott ut från det ändå.. Saken är den att ingen är mer än människa och alla kan göra misstag, det är alltid lätt att vara efterklok men så mycket som jag bara önskade att jag kunnat spola tillbaka tiden eller bara att jag hade gjort en sak ogjort har jag aldrig någonsin känt innan. jag var inte mig själv och tänkte inte klart!

Men, som sagt, det har ändå kommit ut något gott av det, för jag hade ingen aning om att du kände som du gör eller att du bryr dig så som du gör. Jag borde väl ha vetat det men om man inte visar ordentligt hur man känner så kan man inte veta... men nu vet jag och det gör mig så otroligt glad så du kan inte ens förstå hur speciell jag känner mig! <3

Och sen vet jag att det är några som inte förstår, eller som inte kommer att förstå. Men jag gör i alla fall de och då hoppas jag ni stöttar mig och kanske iaf kan försöka förstå ?  



Nu i alla fall ska jag hämta lite mer kaffe, är otroligt hungrig men får inte mat förräns om 2 timmar :(

 

Puss heeeejj


Kommentarer
Postat av: Camillaaa

Jag förstår dej! Och jag stöttar dej i dina val! Dom val du gör är vi med på! Även om vi inte alls förstår... ööö? Hahahaa, tjejligan ju.. Massa kramar

2009-09-28 @ 10:15:32
Postat av: Camilla

Tråkigt att du inte va me för vi hade sket kul=) får ta igen d en annan dag=) lördag kanske? haha.. Fredag ska ja iaf på Räk & Roll. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback