Zzzz

Har precis ätit lunch nu. Men var inte sugen på mat överhuvud taget även om jag var skit hungrig. Åt ändå.
Åt potatismos med falukorv, stuvad kål och ketchup. I Vanliga fall hade jag slängt i mig maten och tyckte det var wonderful men idag, inte så mycket.

Ska bli roligt och se senare om det blir som planerat, har inga större förväntningar så snälla hörrudu, överaska mig! ♥



Jag och Mikaela satt och pratade om drömmer och dess betydelse. Man drömmer så sjuka saker ibland som är så verkliga att när man vaknar så är man arg/glad/ledsen vad det nu är drömmer handlar om. Vi önskar att varje gång man drömde något sånt där konstigt, att det låg en lapp under kudden efteråt som sa varför man drömt som man gjorde.

Exempel hon drömde att hennes pojkvän var otrogen, med hennes kompis. Vad betyder det liksom? jag förslog att det inte behöver ha med honom att göra, utan att det kan vara så att hon har gjort något mot någon som hon har dåligt samvete för, eller att någon annan har gjort något mot henne? Det är svårt det där faktiskt..

Jag har hört att om man drömmer att någon dör, så betyder det att man lämnar något eller någon bakom sig. Och det stämmer nog ganska bra. När det tog slut mellan mig och mitt ex så drömde jag ofta att någon dog.. så det stämmer nog ganska bra. En hemsk drömm men vet man varför man drömmer så, så är det ändå okej! när man vaknar då alltså.

Jag har ju min drömfångare så jag drömmer inte så ofta, i den fastnar ju bara mardrömmar, så hade jag inte haft den så hade jag kanske drömt mardrömmar varje natt... ? Jag lovar att en drömfångare fungerar, för en gång drömde jag mardröm, blev arg när jag vaknade för att den inte hade funkat, men då hade den ramlat ner och låg under sängen! så JA den fungerar!! ;) Skaffa en sån om du inte redan har en...



Dreams to survive
Dreams make a wish come true
Keep your dreams alive
Dream... dream on
Your dream will come alive



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback