Bion igår..

..var helt ok.
det var ritktigt hemsk måste jag säga med den var ok.

Även om man vet vem som är mördaren från första början, eller redan innan man ens börjat kolla filmen.
Men det gör ändå det hela så spännande, att man vet vem det är och att man ser dom vara så nära men inte riktigt fatta ändå. Man blir liksom frustrerad!

Men den var summa summarum helt ok. ingen värsting å jag måste se den igen utan bara helt ok.



Och mamma var så rolig! haha jag och min syster kunde inte hålla oss för skratt ibland. Hon pallar liksom inte riktigt såna här filmer. Hon ville hela tiden veta innan vad som skulle hända och vem som skulle klara sig osv. Och när man svarade sa hon: HUR VET DU DET? hahahaha ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback