:)

Jag älskar att läsa böcker, har jag sagt det?
Mitt liv har ungefär blivit 50% mindre intressant efter att jag har läst ut alla 4 Twilight böckerna och Harry Potter är long gone... men jag har hittat en ny....

*trumvirvlar*

Vampyrens märke

Det är en blandning av twilight och Harry potter.
En tjej som ska bli vampyr och under förvandlingen måste hon åka iväg i 4år till en skola.
Där är det som en typisk highschool-bok med samma intriger och lite annat.
Har inte läst så mycket en, ett par kapitel bara men ska enligt Solo vara bra. Fick 4 SSSS :)

Det finns ett par till, vet inte om det är en fortsättning eller om det är helt annorlunda böcker men jag TROR att det är fortsättningar. hoppas det.

iaf, läs den!
Jag köpte den för 64kr så det var ingeeeeting :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback