Fredag!

Bästa fredagen ! :D haha

Det är fredag och det är lön! Kan det bli mycket bättre?

Jag har varit så sjukt trött i veckan för jobbet tar nästan livet av mig. har as mycket att göra o det är bara stress hela tiden plus att vi e så underbemannade just nu så det är typ 10 ggr så mkt att göra än normalt. Hoppas det blir bättre nu när sommaren och semestrarna kommer!

Som jag skrivit innan så ska ju jag åka till kreta på torsdag och jag ber verkligen att vi kommer iväg!!! jävla askmoln som förstör!! ush. men det är ju 1vecka kvar så det borde ha ordnat upp sig tills dess..

Sitter iaf nu helt färdig och väntar på att mehdi ska plocka upp mig så ska vi åka hem till nån släkting till honom, ingift faster? aja, skit samma. Dit ska vi iaf och efter det blir det öööl :D jihoooo. Vi åker hit hem o han tar hit några vänner o jag tar hit.. hmm.. 1 vän? haha kanske 2. Men vet ni vad? jag umgås hellre med personer jag tycker om än massa som jag inte tycker om, eller som man inte är bekväm med. så 1 vän kommer hit och det är en underbar människa! thats it. haha <3

ne. nu ska jag ringa o skynda på illbattingen.. somnar här hemma snart annars !

puss heeeejjjjjjjjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback