Saknat mig ?

...jag tänkte väl det.

Saker o ting händer och jag är i en tid i mitt liv då jag tar saker och ting som det kommer, och det gör allt så otroligt mycket lättare och när jag bloggar, sätter ord på vardagen får det mig o tänka mycket mer och det är jobbigt.. att tänka alltså! :D haha

Men iaf.

Vet inte vart jag sluta. Men var from 30/3 tom 3/4 i Sälen, Lindvallen.
Det var verkligen helt underbart! :) Var skönt att komma bort och bara koppla av, och de jag var där med, dom är så enkla männsikor, det är aldrig något krångel eller att den ena vill gå dit och den andra vill göra det utan alla e ba "a visst, lets go liksom". Så det var verkligen avslappnande.

Jag skulle ju försöka mig på snowboard då o det gick käpp rätt rent ut sagt.. men det var roligt, och det känns tufft o ba " jag åker snowboard ;) " (fast det gör jag inte men ja.. ni fattar )

Iaf, kom hem på Lördagen som sagt och hann inte mer än hem o vända typ innan jag o mehdi åkte hem till hans bror och grillade o drack öl! :) Det var jätte mysigt, verkligen! Dom har aldrig haft hög musik osv hos sig så vi testade, bombade hög grym musik på balkongen o satt med solbrillor o ba glassa.. var verkligen livet. Sen blev det utgång och Söndagen spenderades hemma i soffan :S

Bilder kommer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback