Steg för steg

ååh har glömt.

Vi har börjat med stegräknare på jobbet, eller jag drog igång så att alla är med :)
jag har även ordnat i excel där vi skriver upp varje dag hur många steg vi gått osv.
Jag ligger dock sist haha, men det är för att de andra går långpromenaden på lunchen och efter jobbet.

Men idag har jag jobbat på bra ska ja säga dig!
Redan 4500 steg och då har jag kontorsjobb :)
 
Gick bort till coop. Och det var ett helvete ska jag säga. Lunchtid på en fredag.. Kunde jag inte tänkt på det innan..

Först gick jag till Clas Ohlson, och det är ju rena labyrinten där inne, så bara det tog ju tid att hitta uppladdningsbara batterier, o det fanns ju inte ETT märke.. ååh. Tog den billigaste! haha

Sen gick jag bort för att köpa frimärke och ett kuvert.
Det var också en himla kö, och gubben framför, stackare, han förstod inte riktigt vad karsörskan ville o jag fattade inte varför hon skulle krångla med hans växel, ni vet den här lilla koppen som man får ut sin växel i/lägger i, ville hon att han skulle lägga tillbaka sina mynt där i så skulle han få en 20-lapp tillbaka..ööh? spela roll. det var väl inte hennes problem att ha plånkan full med mynt. a det var jätte jobbigt iaf o jag tyckte så synd om den lille mannen för folk började typ lägga sig i o ba " ner i skålan " o han fattade inte varför han skulle ge tillbaka sina pengar. :(

Så la han i pengarna i plånboken, men kassörskan gav sig fan inte, så han plockade upp pengarna igen och la i dom o gick där ifrån. Så var det en kille som stoppade honom så fick han sin tjuga. Stackars asså verkligen.

Iaf, sen skulle jag posta brevet, o gick runt överallt o letade efter en postlåda, o tillslut hittade jag den, PÅ UTSIDAN! typiskt. eller jag hittade den inte själv, jag ringde pappa hahah

Sen skulle jag in på coop för att köpa hårfärg och yoghurt. jag vill få bort det röda i mitt hår.. så nu köpte jag en färg som är as mörk, typ brun/svart men det blir nog bra.. det är ju bara toning så den försvinner ju om 8 veckor :) Hoppas jag inte blir svarthårig bara men då får jag sminka mig extra mkt så jag inte ser så blek ut hahaha

I ♥ Smink

O där var det också kö, såklart, och sen fick jag nästan springa tillbaka så var helt genomsvett när jag kom fram.

men 4447 steg är jag uppe i just i denna stund! NICE.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback