Underbar helg

Hola !

Har haft en helt fantastisk helg!

Var ute med becka i Fredags ju. Hamnade på parken.. vi har inte varit där på hur längesen som helst. Så det var lite skoj! favorit i repris haha.. vi drack och dansade och hade det allmänt roligt!

Efter det käkade vi BK, men det gick typ inte att äta haha vi upptäckte att vi kanske inte var så hungriga ändå.. åt typ halva hamburgaren o den bara växte i munnen !! Sen var det raka vägen hem och  somnade på studs!

Vaknade vid typ 1 på lördagen och jag o mehdi åkte in till stan vid 2 för att gå till systemet sen åkte vi hem till pappa och grillade och drack lite öl. var himla trevligt och när man har varit där en gång så vill bara tillbaka. det är såna här stunder man älskar att bo i hus. Man kan grilla och sitta på altanen och äta och sola sig! Dock satt vi inomhus denna gången för det var inte riktigt väder till att sitta ute. Men till sommaren blir det nog många besök ut i Torslanda! :)

Efter detta hade Mehdi några vänner hemma men när dom gick så la jag mig och sov. var så sjukt trött! Och jag är glad att jag gjorde det! Vaknade as tidigt på Söndagen och mådde kanonbra!

Väckte mehdi så kollade vi på tv och var allmänt slappa tills vi vid 12tiden åkte in till stan och kollade på mobil, jag åt på paprika och sen var det hem igen.. och vi kunde inte hålla oss så vi köpte bingolotter på vägen hem och spelade som aldrig förr vid 7tiden! var helt knäpptysta och inne i spelet hahah.. vann dock inget även om vi var sjukt nära hela tiden.. men det var roligt.. och ärligt talat trodde jag ALDRIG att jag skulle få mehdi till att spela bingolotto :D men han tyckte om det. jag VET det! hehe

Sedan kollade vi på bröllopsfotografen.. var sådär måste jag säga, även om man har hört att den ska vara roligt & bra. men somnade till den och som sagt, en helt fantastisk helg!! <3

Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

haha, bröllopsfotografen är bra ju ;D

Haft en bra dag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback